پروژه بررسی اجمالی سیستمهای اطلاعات مدیریت در سازمان
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه بررسی اجمالی سیستمهای اطلاعات مدیریت در سازمان


عنوان پروژه: بررسی اجمالی سیستمهای اطلاعات مدیریت در سازمان / نام سازمان: دانشگاه علوم پزشکی / مدیریت بررسی شونده: مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد، و پاسخگویی به شکایات دانشگاه

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 12


در پروژه بررسی اجمالی سیستمهای اطلاعات مدیریت در سازمان، سازمان مورد بررسی دانشگاه علوم پزشکی است و مدیریت بررسی شونده، مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه است.

بخشی از مقدمه و فهرست مطالب پروژه بررسی اجمالی سیستمهای اطلاعات مدیریت در سازمان، را در قسمت پایین می توانید مشاهده کنید.


مقدمه:

امروزه اقدام به هر کاری قبل از انجام برنامه ریزی و بررسی مراحل و نتایج حاصل از آن اشتباهی بزرگ محسوب می شود. چرا که بیش از گذشته سیستمها بر یکدیگر تاثیر گذار و تاثیر پذیر شده و ارزش منابع محدود و در اختیار نیز افزایش یافته اند. این در حالی است که بواسطه پدید آمدن و اشاعه روشها وفن آوری های جدید، سطوح مدیریت در سازمانها در حال کاهش و ساختار های سازمانی در حال افقی تر شدن هستند. در گذشته کلیه برنامه ها و اطلاعات در اختیار مدیران ارشد قرار داشت و کارکنان تنها مجری دستورات بودند لیکن در یک سازمان مبتنی بر اطلاعات ، برنامه ها به صورت طبقه بندی شده و حاوی جزئیات و ارتباطات لازم در اختیار کلیه کارکنان قرار گرفته و هر شخص مسئول فعالیتها ی مربوط به خود می باشد. در چنین ساختاری تمایل به انجام فعالیتهای مقطعی در قالب پروژههای بزرگ و کوچک افزایش یافته و نتیجه آن استفاده بهینه از ظرفیت منابع و امکانات، حاکمیت نظم در امور، و دستیابی به اهداف در چارچوب هزینه و در محدوده زمانی از قبل تعیین شده می باشد.


فهرست مطالب:

ساختار کلی مدیریت(چارت سازمانی)

بازرسی

اداره ارزیابی عملکرد

پاسخگویی به شکایات

اداره دبیرخانه

چارت سازمانی

چارت عملیاتی

خروجی (استفاده کنندگان)

منابع سیستم اطلاعاتی و اعضای تشکیل دهنده

نقش  mis در منابع

روند عملیاتی یکی از ادارات

پایگاه داده

یک نمونه دیتابیس

نمونه پرس و جو

نمایی از دیتابیس


هم اکنون می توانید پروژه بررسی اجمالی سیستمهای اطلاعات مدیریت در سازمان را به قیمت 3000 تومان از سایت آسمان فایل دانلود نمایید.


خرید و دانلود  پروژه بررسی اجمالی سیستمهای اطلاعات مدیریت در سازمان






:: برچسب‌ها: بررسی اجمالی سیستمهای اطلاعات مدیریت در سازمان , بررسی سیستم های اطلاعات مدیریت در سازمان , بررسی سیستم های اطلاعات مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: